حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 30508

چون وکالتنامه حتی بلاعزل با فوت یا جنون یکی از طرفین از بین می رود؛ همراه با وکالتنامه؛ برای خرید و فروش آپارتمان و خودرو، قرارداد یا بیع نامه هم تنظیم کنید. زیرا اولاً: وکالتنامه به تنهایی کافی نیست و دلیل مالکیت شما محسوب نمی شود. ثانیاً: وکالتنامه ها دارای تاریخ و مدت هستند که […]

پ
پ

چون وکالتنامه حتی بلاعزل با فوت یا جنون یکی از طرفین از بین می رود؛ همراه با وکالتنامه؛ برای خرید و فروش آپارتمان و خودرو، قرارداد یا بیع نامه هم تنظیم کنید.

زیرا اولاً: وکالتنامه به تنهایی کافی نیست و دلیل مالکیت شما محسوب نمی شود. ثانیاً: وکالتنامه ها دارای تاریخ و مدت هستند که با گذشت آن از بین می رود. آگاه باشید هر اقدامی در حدود وکالتنامه را پیش از پایان مهلت زمانی انجام دهید. مثلا سند خودرو یا آپارتمان را منتقل کنید.

اگر سند آپارتمان و خودرو را منتقل نکنید ممکن است به جهت بدهکاری فردی که از او وکالت گرفته اید توقیف شود.
تأکید میشود؛ کالتنامه حتی، بلاعزل هم دلیل مالکیت شما نیست و حتما همراه آن قرارداد بنویسید و در نزدیک ترین زمان؛ سند را انتقال دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.