حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
شناسه : 30484

 کشوری با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: :لازمه فعالیت های مفیدوموثر اجتماعی ، داشتن تعاون وهمکاری است و هنگامی که در جامعه تعاون، همکاری وهمفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد وتعالی سیرخواهد کرد. وب افزود: در جامعه اسلامی افراد باید یاری رسان یکدیگر باشند و لازم است در رفع و یا […]

پ
پ

 کشوری با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: :لازمه فعالیت های مفیدوموثر اجتماعی ، داشتن تعاون وهمکاری است و هنگامی که در جامعه تعاون، همکاری وهمفکری وجود داشته باشد، جامعه به سمت رشد وتعالی سیرخواهد کرد.

وب افزود: در جامعه اسلامی افراد باید یاری رسان یکدیگر باشند و لازم است در رفع و یا به حداقل رساندن مصائب به وجود آمده برای افراد آن جامعه نهایت تلاش را انجام داد.

مدیرکل زندان های استان لرستان در آستانه عید غدیر خم با اشاره به کلام امیرالمومنین حضرت علی(ع) در خصوص نیکویی ،زیبایی سخاوت و بخشش توسط متولیان و متمکنین جامعه اظهار کرد: در دهه امامت و ولایت و در آستانه عید غدیر،عید بزرگ شیعیان با همت ویاری خیرین نیک اندیش لرستانی ، ۵۰ زندانی بدهکار مالی آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

و.ی افزود: کسانی که در این راه خیر خواهانه گام برمی دارند انسان های وارسته و با روح بزرگ هستند.

مدیرکل زندان های استان لرستان در جمع زندانیان، تصریح کرد: تحمل حتی یک روز حبس بسیار سخت و مشکل است همچنین دوری از خانواده سبب آسیب های روحی وروانی خواهد شد ،بنابراین فرصت آزادی به دست آمده را باید مغتنم شمرد وقدر دان و دعاگوی خیرین بود.

وی عنوان کرد: امروز به همت خیرین نیک اندیش،هماهنگی وهمراهی مراجع محترم قضایی محمد رزم رئیس کل دادگستری، شاهون وند دادستان مرکز استان لرستان، ملکی قاضی ناظر بر زندان؛ گروه صلح و سازش اداره کل و مشارکت ستاد دیه استان لرستان ۱۲ زندانی در خرم آباد و ۱۸ نفر در زندان بروجرد و در هفته گذشته ۲۰نفر دیگر ز به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر از زندان های لرستان آزاد شدند.

پایان بخش آیین آزادسازی زندانیان بدهکار مالی اهدای هدیه به سادات و اجرای برنامه های شاد و جشن عید غدیر خم برای زندانیان بود

مشابه این مراسم عصر امروز باحضور مدیر کل و تعدادی از مسئولین در زندان شهرستان بروجرد برگزارشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.