حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
شناسه : 30459

حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی در آیین معارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان، اظهارکرد: واقعه غدیر خم در واقع استمرار کمال بعثت انبیاء الهی، مظهر تکامل خلقت و اوج تمدن بشریت بود، در غدیر خم، نقاب نفاق ها برداشته شد و موجب شد کینه چندین ساله گذشته منافقین بروز و ظهور کند و نتیجه […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی در آیین معارفه رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان زنجان، اظهارکرد: واقعه غدیر خم در واقع استمرار کمال بعثت انبیاء الهی، مظهر تکامل خلقت و اوج تمدن بشریت بود، در غدیر خم، نقاب نفاق ها برداشته شد و موجب شد کینه چندین ساله گذشته منافقین بروز و ظهور کند و نتیجه این خودنمایی در سقیفه نمایان شد.

وی با بیان اینکه در روز غدیر و پس از اجرای فرمان خداوند متعال، امیرالمومنین علی(ع) آبروی اسلام و بشریت شد، بیان کرد: امروز اثبات شده است که هر جامعه متمدن و غیر متمدن به ولایت نیاز دارد و هر انسان وارسته برای زندگی در جامعه، جلوگیری از انحراف و رسیدن به سعادت، باید به ولایت روی آورد و به علی(ع) و اولاد معصومش تمسک جوید.

رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا با اشاره به اینکه موضوع ارتجاع و برگشت به غیر واقعیت، در گذشته در جهت به انحراف کشاندن هم پیمانان برای دوری از حق و حقیقت در دستور کار دشمنان و هم پیمانشان بود، اظهار کرد: هر چند امروز هم ارائه مشاوره های خیانت بار به دشمنان و استکبار برای ضربه زدن به نظام از سوی خائنان داخل کشور در دستور کار قرار دارد، اما به فضل الهی و بصیرت مردم به قطع یقین کاری از پیش نخواهند برد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به نقطه‌ای رسیده است که دشمنان نظام این اقتدار و جایگاه نظام مقدس را بر نمی تابند، به همین خاطر به دنبال ایجاد اختلاف میان مدیران نظام، فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و هجوم به اعتقادات ملت بزرگ ایران هستند، لیکن در این مورد هم به فضل الهی، و با رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری ملت به جایی نخواهند رسید.

وی با اشاره به جلسه دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و مسئولان قوه قضاییه در هفتم تیرماه و تاکید ایشان بر ایجاد امنیت روانی جامعه از سوی دستگاه قضا خاطر نشان کرد: باید در همه حال پیروی از منویات ولایت فقیه که برگرفته از پیام غدیر خم است، مورد اهتمام قرار گیرد و با الگو گیری از امام متقیان در پیاده سازی عدالت، پیشگیری از اطاله دادرسی، صدور احکام متقن ، توجه به نقطه نظرات کارشناسان و انضباط اداری برای ایجاد امنیت روانی در جامعه تلاش کنیم.

رئیس حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا با تأکید بر اینکه اولویت حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ، حفظ سلامت و صیانت از مجموعه دستگاه قضاء است، گفت: صیانت از جایگاه دستگاه قضا و پیشگیری از نفوذ افراد با نگاه های حرام  و منحرف به مجموعه، با قوّت در دستور کار مجموعه حفاظت و اطلاعات قرار دارد.

وی با تقدیر از اقدامات دادگستری استان زنجان در اجرای برنامه های ابلاغی قوه قضاییه اظهار کرد: از جمله این برنامه ها راه اندازی سامانه کنترل مراجعان در استان زنجان است که در تمامی حوزه های قضایی  به صورت آزمایشی اجرا گردید و بسیار موثر و نتیجه بخش بود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه دانش و معلومات قضایی و حقوقی قضات زنجان در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ادامه داد: وظیفه اولیه و ذاتی قضات در امر دادرسی عدم نگاه تبعیض آمیز  نسبت به طرفین پرونده و پرهیز از بد اخلاقی با مراجعین  است که انتظار داریم این امر مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

عبداللهی در ادامه با ابلاغ سلام و تشکر رئیس قوه قضاییه به مردم استان زنجان و همکاران دادگستری استان گفت: خواسته رئیس قوه قضاییه از مسئولان و قضات دادگستری های سراسر کشور ارتباط تنگاتنگ با مردم ، رایگان کردن برخی دادرسی ها، هوشمند سازی و استفاده از فن آوری های نوین در امر دادرسی است که باید در راستای طرح تحوّل قوه قضائیه به سرعت در این مسیر گام برداشت.

در پایان این مراسم از زحمات بهروز عباسی رئیس سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام والمسلمین قادر احمدی به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان زنجان معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.