حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
شناسه : 30441

در راستای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و به منظور انتظام بخشی به نحوه تولید شناورهای صیادی و تجاری؛ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی نمایندگان اداره کل بنادر و دریا نوردی و دریابانی از کارگاه‌های شهرستان قشم که در زمینه تولید لنج و انواع شناورهای دریایی فعالیت دارند، […]

پ
پ

در راستای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان و به منظور انتظام بخشی به نحوه تولید شناورهای صیادی و تجاری؛ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با همراهی نمایندگان اداره کل بنادر و دریا نوردی و دریابانی از کارگاه‌های شهرستان قشم که در زمینه تولید لنج و انواع شناورهای دریایی فعالیت دارند، بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی در دوره تحول گفت: تولید داخلی یکی از مظاهر حقوق عامه است و از آنجا که بخش عمده اقتصاد مردم استان هرمزگان و شهرستان قشم از دریا است، تسهیل در روند تولید و رونق اقتصاد دریا محور بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا احمدی منش خاطرنشان کرد: در این بازدید ضمن احصاء مشکلات واحدهای تولیدکننده شناورهای صیادی و تجاری و همچنین ارزیابی خلاءهای موجود؛ تذکرات لازم در خصوص انتظام بخشی به نحوه تولید و حمایت از کسب و کار مردم در این حوزه داده شد.

وی یادآور شد: دادگستری کل استان هرمزگان پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم استان است و تامین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال آفرینی را به عنوان یکی از مظاهر احقاق حقوق عامه با جدیت پیگیری خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.