حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
شناسه : 30438

دادخدا سالاری ، اظهار کرد: در ۳ ماهه نخست امسال ۳۵.۶۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی واقع در پلاک۲۹۷۵ (اراضی الله آباد) و نیز اراضی حاشیه شهر کرمان رفع تصرف شد که از این میزان اراضی تغییر کاربری داده شده، ۲۶.۵ هکتار در حاشیه شهر کرمان و متعلق به جهاد کشاورزی بوده است. وی بیان […]

پ
پ

دادخدا سالاری ، اظهار کرد: در ۳ ماهه نخست امسال ۳۵.۶۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی واقع در پلاک۲۹۷۵ (اراضی الله آباد) و نیز اراضی حاشیه شهر کرمان رفع تصرف شد که از این میزان اراضی تغییر کاربری داده شده، ۲۶.۵ هکتار در حاشیه شهر کرمان و متعلق به جهاد کشاورزی بوده است.

وی بیان کرد: ۹.۱۷ هکتار از اراضی کشاورزی رفع تصرف شده نیز مربوط به پلاک ۲۹۷۵ و متعلق به شهرداری بوده است.

سالاری گفت: این اقدام در راستای مبارزه قاطع با سوء استفاده افراد سودجو برای کسب منافع نامشروع و غیرقانونی انجام شده است.

وی جلوگیری از تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و مقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری را از اولویت های دادستانی کرمان دانست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست، این دادستانی در جهت حفاظت و صیانت از منابع ملی و محیط زیست اقدامات مذکور را به صورت انقلابی و خارج از نوبت انجام داده است.

سالاری تصریح کرد: ریاست قوه قضاییه تاکید داشته اند که چنانچه در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست اهتمام و تلاش بیشتری مصروف می‌شد، امروز با بسیاری از مسائل و مشکلات نظیر فرسایش خاک و زمین و خشکسالی مواجه نبودیم و اقدامات مذکور در راستای مسوول سازی و حساس سازی مسوولان مربوطه انجام شده است.

وی از تلاش سازمان های ذی مدخل در حفظ کاربری اراضی و‌جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی تقدیر کرد و یادآور شد: در سال گذشته نیز ۱۶ هکتار اراضی کشاورزی واقع در حاشیه شهر کرمان رفع تصرف شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.