حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 30435

آدرس ‌ my.adliran.ir را در مرورگر تایپ کنید تا به صفحه «خدمات قضایی من» هدایت ‌شوید. در این صفحه ابتدا هویت شما از طریق کد ملی و رمز شخصی که از طرف «ثنا» به گوشی شما پیامک شده، احراز می‌شود. در صورتی که رمز شخصی خود را فراموش کرده‌اید، در همین صفحه با کلیک روی […]

پ
پ

آدرس ‌ my.adliran.ir را در مرورگر تایپ کنید تا به صفحه «خدمات قضایی من» هدایت ‌شوید. در این صفحه ابتدا هویت شما از طریق کد ملی و رمز شخصی که از طرف «ثنا» به گوشی شما پیامک شده، احراز می‌شود. در صورتی که رمز شخصی خود را فراموش کرده‌اید، در همین صفحه با کلیک روی «رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام» می‌توانید آن را بازیابی کنید.

شماره ملی و رمز شخصی را وارد و روی «مرحله بعد» کلیک کنید تا رمز موقت ثنا را با سرشماره ADLIRAN از طریق پیامک دریافت کنید. چنانچه زمان اعتبار رمز موقت شما منقضی نشده باشد، پیامی با محتوای «رمز موقت قبلا برای شما ارسال شده است» دریافت می‌کنید.

ورود به خدمات قضایی من

پس کافی است، به بخش پیامک‌های گوشی خود مراجعه و پیامک ADLIRAN را باز کنید تا رمز موقت را مشاهده کنید. اما اگر به هر علتی رمز موقت را فراموش کرده‌اید، روی گزینه «ارسال مجدد رمز موقت» در صفحه پیش رو کلیک کنید تا رمز موقت جدیدی برای شما ارسال شود.

همچنین می‌توانید رمز موقت خود را با استفاده از دستور «رمزموقت پنج رقمی دلخواه#کدملی#۵» و ارسال آن به سرشماره ۱۰۰۰۴۹۱ تعیین کنید. توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی زمان استفاده از رمز موقت در هر بار ورود به سامانه، ۱۵ دقیقه تعیین شده است و برای ادامه استفاده از خدمات، دوباره باید رمز موقت را وارد کنید.

با وارد کردن رمز موقت و کلیک روی «ورود» به صفحه اصلی «خدمات قضایی من» هدایت می‌شوید. اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، نام و نام خانوادگی شما در سمت چپ بالای این صفحه است. در سمت چپ این صفحه، همچنین یک مستطیل کوچک با ۳ نشانه فلش رو به بالا، قطره و فلش رو به پایین مشاهده می‌شود. با فلش‌ها می‌توانید به سرعت به بالا یا پایین صفحه حرکت کنید و با استفاده از نشانه قطره می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را برای کادر بالای صفحه انتخاب کنید.

خدمات الکترونیک قابل ارائه

بخش مهم این صفحه، مجموعه ای از خدمات است که فعلا در قالب ۱۹ خدمت آنلاین در دسترس شهروندان قرار گرفته. کارتابل قضایی، ابلاغ الکترونیک قضایی، اطلاع‌رسانی پرونده، اطلاع‌رسانی با رمز پرونده بخشی از این خدمات است.

صفحه خدمات قضایی من

همچنین ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه، ثبت شکواییه سرقت، نوبت‌دهی قضایی، استعلام وضعیت وکیل و استعلام وضعیت کارشناس هم در فهرست خدمات الکترونیک قضایی قرار دارد. علاوه بر این، شهروندان می‌توانند از خدمات استعلام سوابق محکومیت‌های مالی، استعلام مدارک قضایی، قراردادهای وکالت من و پرداخت اینترنتی استفاده ‌کنند.

آیکون‌های جلسه، نظرسنجی‌های من و فهرست دفاتر خدمات بخشی دیگر از خدمات قابل ارائه در «خدمات قضایی من» است. همچنین سامانه سامع، دادخواست بدوی دیوان عدالت اداری و تجدیدنظرخواهی دیوان عدالت اداری هم در ردیف خدمات قابل ارائه است.

کارتابل قضایی

یکی از خدماتی که به شما امکان می دهد امور قضایی خود را مشاهده و مدیریت کنید، آیکون کارتابل قضایی در «خدمات قضایی من» است.

در این بخش در صورتی که دادخواست یا شکواییه ثبت شده به وسیله شما، از سوی مراجع قضایی عودت داده شود، قابل مشاهده و پیگیری است.

کارتابل قضایی من

در این بخش، بازه زمانی مورد نظر و نوع اقدام را انتخاب کنید. نوع اقدام شامل ۲ مورد «بررسی دادخواست یا شکواییه برگشتی از مراجع قضایی» و «بررسی و رفع نقص دادخواست ارسال شده از طرف دفتر خدمات» است.

سپس با درج شماره رهگیری و شماره پرونده و بعد از آن، کلیک روی دگمه «بازیابی» موارد موجود و قابل دسترس برای شما نمایش داده می‌شود.

همچنین در صورت تمایل، می‌توانید جزئیات استفاده از سایر خدمات الکترونیک عنوان شده در این گزارش را که در خبرگزاری میزان منتشر شده است، با یک جست‌وجوی ساده بیابید و آنها را مطالعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.