حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
شناسه : 30400

سید محمد ملیحی از اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان از ابتدای تابستان امسال خبر داد و اظهارکرد: در این پاکسازی که در هفته گذشته در بوستان های نبوت، شهریار و نرگس انجام شد تعداد ۳۹۵ نفر شامل ۵۸ خرده فروش و ۳۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و حدود […]

پ
پ

سید محمد ملیحی از اجرای دومین دوره طرح پاکسازی مناطق قم از معتادان متجاهر و خرده فروشان از ابتدای تابستان امسال خبر داد و اظهارکرد: در این پاکسازی که در هفته گذشته در بوستان های نبوت، شهریار و نرگس انجام شد تعداد ۳۹۵ نفر شامل ۵۸ خرده فروش و ۳۳۷ معتاد متجاهر دستگیر و حدود ۸ کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

معاون دادستان قم با اشاره به اجرای مستمر طرح پاکسازی که به منظور مبارزه، جمع‌آوری و ساماندهی قاچاقچیان، خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و با نظارت و حضور میدانی انجام می‌شود تصریح کرد: افرادی که در این طرح جمع‌آوری و بازداشت شدند صبح امروز در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر مورد رسیدگی قضایی قرار گرفتند.

ملیحی با بیان اینکه در دوره پیشین که در ابتدای تیرماه امسال انجام شد ۲۸۲ نفر دستگیر که شامل ۵ قاچاقچی، ۷۱ نفر خرده فروش و ۲۰۶ نفر معتاد بودند که حدود ۶۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: معتادان متجاهر بازداشت شده در این طرح به کمپ ترک اعتیاد هدایت و خرده‌فروشان روانه زندان شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب قم با هشدار جدی به فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به دادسرای انقلاب گزارش دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.