حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
شناسه : 30408

 سامان قاضی زاده با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی در «روستای حاجی بیک» واقع در بخش تنکمان شهرستان نظرآباد انجام شد، اظهار کرد: با اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۴۱ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته غیرمجاز آزادسازی شد. دادستان عمومی و انقلاب نظر آباد با تاکید […]

پ
پ

 سامان قاضی زاده با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی در «روستای حاجی بیک» واقع در بخش تنکمان شهرستان نظرآباد انجام شد، اظهار کرد: با اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، ۴۱ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته غیرمجاز آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب نظر آباد با تاکید بر ادامه مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز در این حوزه قضایی در خصوص جزییات بیشتر آزادسازی انجام شده، گفت: در این عملیات ۴۶ مورد دیوار کشی و فنس کشی به طول ۳۷هزارو ۵۰۰متر، ۹ مورد بناهای مسقف و غیر مسقف در حال ساخت به مساحت ۵۴۰ متر مربع ،۸ مورد استخرهای تفریحی به مساحت۵۲۰متر مربع، ۶ مورد کانکس به مساحت ۳۵۰مترمربع و۱۱ مورد محوطه سازی، جدول گذاری، آلاچیق و خیابان کشی به مساحت ۱۲هزار مترمربع، اعاده به وضع سابق شده که ارزش مجموع این موارد به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان می رسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.