حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
شناسه : 30392

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با بیان اینکه استفاده از مجازات های جایگزین حبس، کاملا قانونی و واجد آثار و پیامدهای مثبت است، اظهارکرد: اجرای مجازاتهای جایگزین حبس علاوه برحذف مشکلات و آسیب‌های زندان کرامت انسانی را حفظ کرده و هزینه‌های عدالت کیفری را نیز به گونه‌ای چشمگیری کاهش می دهند. وی افزود: اجرای […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری با بیان اینکه استفاده از مجازات های جایگزین حبس، کاملا قانونی و واجد آثار و پیامدهای مثبت است، اظهارکرد: اجرای مجازاتهای جایگزین حبس علاوه برحذف مشکلات و آسیب‌های زندان کرامت انسانی را حفظ کرده و هزینه‌های عدالت کیفری را نیز به گونه‌ای چشمگیری کاهش می دهند.

وی افزود: اجرای مجازات های جایگزین حبس نه تنها منجر به کاهش جمعیت کیفری زندان ها و تا حدودی رفع ایرادهای حبس می‌شود، بلکه با جلوگیری از ورود مرتکب به محیط و فضای جرم زای زندان و جلوگیری از برچسب مجرمانه خوردن می‌تواند نقش بسزایی در پیشگیری از تکرار جرم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، تصریح کرد: در راستای بخشنامه های رئیس قوه قضاییه و دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها ازهمکاران قضایی انتظار می‌رود تا درجهت تحقق اهداف پیش بینی شده در این دستورالعمل، زمینه سازاستفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های افرادی شوند که اصولا دارای تخصص و کارآمدی‌های مورد نیاز جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، همچنین عنوان کرد: در سه ماه سال نخست سال‌جاری ۲ هزار و ۲۳۲ رای جایگزین حبس از سوی همکاران قضایی استان مازندران صادر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.