حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
شناسه : 30343

ایمان شهسواری اظهار کرد: در ادامه پویش “به حرمت علی (ع) می‌بخشم” یک محکوم به قصاص در شهرستان رفسنجان با جلب رضایت اولیای دم پس از ۱۵ سال از قصاص رهایی یافت. شهسواری بیان کرد: ۱۵ سال قبل در جریان یک نزاع در یکی از روستاهای شهرستان رفسنجان یک نفر جان خود را از دست […]

پ
پ

ایمان شهسواری اظهار کرد: در ادامه پویش “به حرمت علی (ع) می‌بخشم” یک محکوم به قصاص در شهرستان رفسنجان با جلب رضایت اولیای دم پس از ۱۵ سال از قصاص رهایی یافت.

شهسواری بیان کرد: ۱۵ سال قبل در جریان یک نزاع در یکی از روستاهای شهرستان رفسنجان یک نفر جان خود را از دست داد که پس از محکومیت متهم در دادگاه، اولیای دم با گذشت از قصاص محکوم علیه به یک انسان زندگی دوباره بخشیدند.

وی در ادامه گفت: اولیای دم با این اقدام خود موجبات شادمانی خانواده محکوم را فراهم آورده و همچنین سبب اصلاح زندانی و بازگشت مجدد وی به آغوش خانواده و اجتماع شدند.

دادستان رفسنجان افزود: جلب رضایت اولیای دم در این پرونده با تلاش و پیگیری‌های شورای حل اختلاف، مسئول کانون بسیج حقوقدانان، وکیل اولیای دم، خادمان رضوی، قاضی اجرای احکام کیفری و نیز مسئولان و کارکنان زندان رفسنجان با نگاه اخلاقی و معنوی حاصل شده است.

شهسواری به نحوه اعلام رضایت اولیای دم نیز اشاره و بیان کرد: چون مقتول تنها فرزند ذکور خانواده بود اعلام گذشت برای والدین دشوار می آمد، تا اینکه با عنایت الهی و همت خادمان حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و خصوصاً حضور پرچم مبارک رضوی موثر واقع شد و اولیای دم گذشت کردند که خبری خوشی به مناسبت عید بزرگ غدیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.