حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
شناسه : 30348

درپی بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از سواحل استان و تاکید بر نظارت دادستان ها برحفظ حقوق عامه، محمد کریمی، دادستان ساری از طرح سالم سازی ساحل این شهرستان ساری بازدید و از وضعیت نامناسب بهداشتی وگردشگری آن به‌شدت انتقاد کرد. کریمی با بیان اینکه سواحل دریای مازندران همیشه برای مردم منطقه ومسافران ، […]

پ
پ

درپی بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران از سواحل استان و تاکید بر نظارت دادستان ها برحفظ حقوق عامه، محمد کریمی، دادستان ساری از طرح سالم سازی ساحل این شهرستان ساری بازدید و از وضعیت نامناسب بهداشتی وگردشگری آن به‌شدت انتقاد کرد.

کریمی با بیان اینکه سواحل دریای مازندران همیشه برای مردم منطقه ومسافران ، مقصد مهم سفر وگردش است، گفت: مردم از نقاط مختلف، خسته از زندگی ماشینی ،استرس و دل نگرانی ها و به دور از هیاهوی زندگی روزمره می خواهند در کنار ساحل به آرامش روحی و سلامت جسمانی برسند اما با دیدن امکانات ضعیف بهداشتی و گردشگری و رعایت نشدن موارد بهداشت عمومی و تغذیه ای از حضور در سواحل اظهار نارضایتی و پشیمانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مرتبط باید با به روزرسانی کردن امکانات، لوازم زیرساختی و گردشگری و بهبود خدمات‌رسانی موجبات جلب رضایت گردشگران و هموطنان از طرح سالم‌سازی در سواحل استان فراهم کنند و دادستانی مرکز استان نیز به عنوان مدعی العموم پیگیر این وضعیت خواهد بود.

دادستان ساری تصریح کرد: زمانی که مردم از وضعیت طرح سالم سازی ناراضی هستند ترجیح می‌دهند تا خارج از طرح دریا به شنا کردن واستفاده ازساحل بپردازند وهمین موضوع موجب افزایش غرق شدگی در دریا شده است و باید با مدیریت درست، نسبت به بهبود خدمات به مردم چاره اندیشی صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.