حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
شناسه : 30275

حیدر آسیابی اظهار کرد: با پیگیری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، یک کارمند متخلف اداره ثبت اسناد و املاک استان به اتهام دریافت رشوه و یک کارشناس متخلف بازداشت شدند. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گزارش تخلف این کارمند ثبت اسناد و املاک استان، مبنی بر دریافت رشوه به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات […]

پ
پ

حیدر آسیابی اظهار کرد: با پیگیری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، یک کارمند متخلف اداره ثبت اسناد و املاک استان به اتهام دریافت رشوه و یک کارشناس متخلف بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گزارش تخلف این کارمند ثبت اسناد و املاک استان، مبنی بر دریافت رشوه به سامانه پیامکی دیده بان حفاظت و اطلاعات دادگستری از سوی یکی از شهروندان ارسال شده بود.

آسیابی گفت: این کارمند متخلف، بررسی درخواست اداری یک شهروند را به تاخیر انداخته و برای انجام زودتر کار او، درخواست ۵۰ میلیون تومان رشوه کرده بود که با گزارش مردم و پیگیری حفاظت و اطلاعات دادگستری، شناسایی و دستگیر شد .

وی ادامه داد: علاوه بر این کارمند، یک کارشناس هم که در پرونده های اجراییه ثبت، نظریه کارشناسی ارائه می‌کرد و به عنوان کارچاق کن و رابط این کارمند متخلف فعالیت داشت نیز دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: پرونده این کارمند به اتهام دریافت رشوه در حال رسیدگی است و پروانه فعالیت کارشناس متخلف هم لغو شد.

هفته گذشته، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از راه اندازی سامانه پیامکی سوت زنی به‌منظور مشارکت مردم در مبارزه با فساد خبر داد و از مردم خواسته بود: سو جریان های مالی و فساد اداری و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان ها و همچنین وکلا و کارشناسان را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.