حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
شناسه : 30298

 رحمان بن سعید اظهار کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد جدی است، هیچ خط قرمزی در برخورد با متخلفان وجود ندارد و دستگاه قضایی با هیچ فردی در این حوزه مماشات نخواهد کرد. وی افزود: کارمند یکی از ادارات خدمات‌رسان در مسجدسلیمان به دلیل اخذ رشوه، به تحمل ۶ ماه حبس تعزیزی، جزای نقدی […]

پ
پ

 رحمان بن سعید اظهار کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد جدی است، هیچ خط قرمزی در برخورد با متخلفان وجود ندارد و دستگاه قضایی با هیچ فردی در این حوزه مماشات نخواهد کرد.

وی افزود: کارمند یکی از ادارات خدمات‌رسان در مسجدسلیمان به دلیل اخذ رشوه، به تحمل ۶ ماه حبس تعزیزی، جزای نقدی و انفصال موقت از خدمت محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: متهم که با توجه به گزارش ماموران نیروی انتظامی و اقرار صریح وی در دادسرا، بزه انتسابی‌اش برای دادگاه محرز شده بود، از سوی دادگاه به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی معادل مال ماخوذه، انفصال موقت به مدت ۳ سال از مشاغل دولتی و ضبط مال ناشی از ارتشاء به نفع دولت محکوم شد.

بن سعید از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات اداری از جمله اخذ رشوه، مراتب را به این دادستانی اعلام و یقین داشته باشند که این موضوعات در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.