حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
شناسه : 30181

علی شعبانی در در تشریح اقدامات دادگستری کل استان قزوین جهت اشتغال زندانیان و استفاده از نهادهای ارفاقی در یکساله گذشته با اشاره به موضوع اشتغال و حرفه آموزی زندانیان که یکی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها بوده و به کلیه زندان‌های کشور ابلاغ شده است، اظهارکرد: درهمین راستا در دادگستری و اداره کل زندان‌های استان […]

پ
پ

علی شعبانی در در تشریح اقدامات دادگستری کل استان قزوین جهت اشتغال زندانیان و استفاده از نهادهای ارفاقی در یکساله گذشته با اشاره به موضوع اشتغال و حرفه آموزی زندانیان که یکی از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها بوده و به کلیه زندان‌های کشور ابلاغ شده است، اظهارکرد: درهمین راستا در دادگستری و اداره کل زندان‌های استان قزوین اقدامات خوبی در بخش اشتغال کارگاهی و اشتغال نشسته و مولد صورت گرفته است.

وی افزود: از تیرماه سال گذشته تاکنون برای یک هزار و ۵۶۰ نفر از مددجویان زندانی استان قزوین به صورت کارگاهی، اعزام به کار، اشتغال نشسته در زندان ایجاد اشتغال شده است که بر همین اساس به طور میانگین بیش از ۸۰ درصد زندانیان این استان مشغول فعالیت و حرفه آموزی هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه به منظور اجرای سیاست‌های تحول گرایانه قوه قضاییه و تأکیدات رئیس قوه قضاییه طرح کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در دستور کار دادگستری این استان قرار دارد، افزود: به همین منظور ۲۰۰ نفر زندانی استان مشمول آزادی مشروط شدند.

وی با اشاره به اهمیت توجه  به  صیانت از حقوق زندانیان نیز اضافه کرد: بر همین اساس «بهره مندی ۶۹۰ زندانی از سایرتاسیسات حقوقی، ارائه ۳ دز واکسن کرونا به ۹۰ درصد زندانیان، درمان بیش از یک هزار و ۷۰۰ مددجو از معضل اعتیاد، دریافت مجوز موافقت اصولی تاسیس (مرکز درمان اعتیاد شهید هادی) در زندان مرکزی» از سایر اقدامات دادگستری استان قزوین در جهت بهبود وضعیت و صیانت از حقوق زندانیان بوده است.

شعبانی همچنین با تاکید بر ارتقا آگاهی زندانیان و مهارت آموزی به آنان جهت بازاجتماعی شدن و آمادگی بازگشت به زندگی سالم اجتماعی، عنوان کرد: در همین راستا دادگستری استان قزوین با همکاری اداره کل زندانهای استان اقدام به برگزاری « ماهیانه کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای ۲ هزار و ۵۰۰ زندانی و ارائه مشاوره فردی به صورت میانگین هرماه به ۲ هزار و ۹۰۰ مددجوی زندانی» کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.