حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
شناسه : 30188

در حالی که پیش از این، یک رسید کاغذی نشاندهنده پرداخت‌های مالی بود، اکنون پیامک‌ها و رسیدهای اینترنتی نقش رسیدهای کاغذی را ایفا می‌کنند. این پیامک‌ها شامل اطلاعاتی چون مبلغ، تاریخ و ساعت، کد پیگیری، شماره مرجع یا شماره دریافت وجه هستند. مرکز آمار و فناوری اطلاعات این امکان را در سامانه «خدمات قضایی من» […]

پ
پ

در حالی که پیش از این، یک رسید کاغذی نشاندهنده پرداخت‌های مالی بود، اکنون پیامک‌ها و رسیدهای اینترنتی نقش رسیدهای کاغذی را ایفا می‌کنند. این پیامک‌ها شامل اطلاعاتی چون مبلغ، تاریخ و ساعت، کد پیگیری، شماره مرجع یا شماره دریافت وجه هستند.

صفحه مشاهده پرداخت‌های اینترنتی

مرکز آمار و فناوری اطلاعات این امکان را در سامانه «خدمات قضایی من» فراهم کرده تا شهروندان بتوانند فهرست هزینه‌های پرداخت شده برای خدمات قضایی را مشاهده و آنها را مدیریت کنند. برای برخورداری از این خدمت الکترونیک، پس از ورود به صفحه my.adliran.ir کد ملی، رمز شخصی و رمز موقت خود را وارد کنید تا به صفحه «خدمات قضایی من» هدایت شوید.

با کلیک روی آیکون «پرداخت اینترنتی» به صفحه ای وارد می‌شوید که تنها کافی است «شماره دریافت وجه» و عدد تصویر امنیتی قابل مشاهده در صفحه را در قسمت‌های مربوطه درج کنید تا فهرست هزینه‌ها نمایش داده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.