حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
شناسه : 30148

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در تشریح اقدامات دادگستری استان گیلان در خصوص صیانت از حقوق زندانیان، با تاکید برارتقاء وضعیت زندان‌ها و زندانیان واعمال تأسیسات ارفاقی به زندانیان جهت کاهش جمعیت کیفری در استان گیلان، اظهارکرد: در یک سال گذشته با همت دادگستری و همکاری قضات استان گیلان ۳۹۵ مددجوی زندانی استان با […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در تشریح اقدامات دادگستری استان گیلان در خصوص صیانت از حقوق زندانیان، با تاکید برارتقاء وضعیت زندان‌ها و زندانیان واعمال تأسیسات ارفاقی به زندانیان جهت کاهش جمعیت کیفری در استان گیلان، اظهارکرد: در یک سال گذشته با همت دادگستری و همکاری قضات استان گیلان ۳۹۵ مددجوی زندانی استان با استفاده از تسهیلات قانونی از زندان آزاد شده اند.

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن قانون انتقال زندانیان به محل اقامت خود نیز افزود: درهمین بازه زمانی ۱۷۸ زندانی استان گیلان نیز به محل اقامت خانواده‌های خود منققل شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان همچنین تاکید کرد: اجرای فوری انتقال زندانیان به محل اقامت خود در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و بخش عمده ای از جمعیت کیفری استان گیلان با این اقدام کاهش خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.