حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 30142

حسن مددی با اشاره به ورود دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج، گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص انجام دیوارکشی در محدوده باغ فاتح کرج و شائبه هایی که در بین شهروندان شکل گرفته بود، دادستانی به این موضوع ورود و خواستار توضیح اداره کل اوقاف استان در این خصوص […]

پ
پ

حسن مددی با اشاره به ورود دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج، گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص انجام دیوارکشی در محدوده باغ فاتح کرج و شائبه هایی که در بین شهروندان شکل گرفته بود، دادستانی به این موضوع ورود و خواستار توضیح اداره کل اوقاف استان در این خصوص شد.

وی افزود: حسب اظهارات مسئولان مربوطه این دیوارکشی به منظور جلوگیری از تجمع معتادان متجاهر انجام شده بود که با توجه به نوع دیوارکشی و نارضایتی عمومی از این موضوع، دستور برچیدن این دیوار و جایگرینی آن با نرده های آهنی صادر شد.

مددی اضافه کرد: در نتیجه اداره کل اوقاف استان اقدام به تخریب این دیوار کرد تا در روزهای آینده اقدامات لازم را انجام دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.