حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
شناسه : 30060

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۵۸ استان هرمزگان با ارزش پایه ۲۶۵ میلیارد تومان به مدت یک هفته تا تاریخ چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. مجتبی قهرمانی […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی  اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۵۸ استان هرمزگان با ارزش پایه ۲۶۵ میلیارد تومان به مدت یک هفته تا تاریخ چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رویت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی استان هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: در حوزه سازمان اموال تملیکی پس از سفر ریاست قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۳۳ مکاتبه و ۱۶ بازدید با موضوع تعیین تکلیف کالاهای متروکه انجام شده که در نتیجه آن، فروش اموال تملیکی در استان هرمزگان به رشد ۲ هزارو ۱۰۰ درصدی دست یافته و بر این اساس، استان هرمزگان با اختلاف زیاد نسبت به استان‌های دیگر، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.