حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شناسه : 30048

رئیس کل دادگستری گلستان برای بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، با همراهی هیئت عالی قضایی، فرماندار و شهردار گرگان و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انجیراب گرگان حضور یافتند. آسیابی گفت: هر چند قرار است تا یک ماه آینده کلنگ ساخت مدرسه به زمین زده شود اما دادگستری استان، راه […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری گلستان برای بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، با همراهی هیئت عالی قضایی، فرماندار و شهردار گرگان و مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در مسجد موسی بن جعفر(ع) کوی انجیراب گرگان حضور یافتند.

آسیابی گفت: هر چند قرار است تا یک ماه آینده کلنگ ساخت مدرسه به زمین زده شود اما دادگستری استان، راه اندازی مدرسه به‌صورت استیجاری تا زمان تکمیل ساختمان مدرسه را در این محله برای جلوگیری از ترک تحصیل کودکان، پیگیری می‌کند و آموزش و پرورش و فرمانداری باید در این باره تدبیر و چاره اندیشی کنند.

ساماندهی سوئیت‌های اجاره‌ای، چاره اندیشی برای ترافیک ناشی از مرکز تعویض پلاک خودروها، کمبود سهمیه آرد نانوایی، نبود مکان ورزش، ساماندهی رودخانه و تدبیر برای استفاده از ظرفیت گردشگری تپه باستانی منطقه از دیگر مطالبات اهالی این منطقه بود که در دادستانی مرکز استان همه پیگیری و از دستگاه‌‎های متولی مطالبه می‌‎شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر این که این بازدیدها نمایشی نیست، گفت: چند ماه دیگر دوباره جلسه‌ای با اهالی در همین مسجد خواهیم داشت و گزارش اجرای مصوبات این بازدید را از دستگاه‌های اجرایی متولی، پیگیری و مطالبه می‌کنیم.

آسیابی افزود: به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان هم ماموریت داده‌ایم با حضور درمحله‌های کم برخوردار برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن ساکنان این محلات گام بردارند.

در قالب طرح محوری، دستگاه قضایی استان با حضور در محله‌های کم برخوردار، حقوق عامه را از دستگاه‌های خدمات رسان مطالبه می‌کند .

پیش از این، با حضور دستگاه قضایی بخشی از مشکلات کوی عرفان گرگان بررسی و اقدامات برای رفع آن در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.