حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
شناسه : 30057

 اگرچه موکلان می‌توانند پیش از ارسال کد تایید برای وکیل، از او بخواهند که متن قرارداد را ارسال کند، با این حال، پس از تایید، هم می‌توانند این درخواست را از وکیل داشته باشند و هم از طریق سامانه الکترونیک خدمات قضایی قراردادها را مشاهده کنند. برای مشاهده قراردادهای الکترونیک وارد صفحه خدمات قضایی من شوید و […]

پ
پ

 اگرچه موکلان می‌توانند پیش از ارسال کد تایید برای وکیل، از او بخواهند که متن قرارداد را ارسال کند، با این حال، پس از تایید، هم می‌توانند این درخواست را از وکیل داشته باشند و هم از طریق سامانه الکترونیک خدمات قضایی قراردادها را مشاهده کنند.

برای مشاهده قراردادهای الکترونیک وارد صفحه خدمات قضایی من شوید و روی آیکون «قراردادهای وکالت من» کلیک کنید. بازه زمانی را در این صفحه انتخاب کنید و روی یکی از انواع قراردادها که برای شما نمایش داده شده علامت بزنید.

قراردادهای الکترونیک وکالت را در هر لحظه می توانید مشاهده کنید

 انواع قراردادها ۴ مورد است؛ «بازیابی تمام قراردهای من»، «قراردادهایی که من امضا کرده ام»، «قراردادهایی که من موکلش هستم» و «قراردادهایی که من نماینده هستم».

همچنین می‌توانید از بخش «وضعیت» یکی از موارد را که شامل «تنظیم شده»، «امضا شده»، «ابطال شده» و «تایید شده» است، انتخاب کنید.

سپس روی دکمه سبزرنگ «بازیابی قراردادهای وکالت با شرایط فوق» کلیک کنید تا فهرست قراردادهای خود را مشاهده کنید. در فهرست قراردادهای وکالت، مواردی چون نمایش(قرارداد)، شماره قرارداد، تاریخ و زمان ثبت، نحوه مداخله، وضعیت و مبلغ حق‌الوکاله به ریال در دسترس موکل قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.