حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
شناسه : 30024

جمعی از جانبازان در دیدار امروز با حیدر آسیابی، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و خواستار ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل آن شدند. رئیس کل دادگستری استان گلستان پس از شنیدن مشکلات و درخواست‌های جانبازان، قول پیگیری برای تعیین تکلیف زودتر مرکز توانبخشی مرکز استان شد. وی در این دیدار شهدا […]

پ
پ

جمعی از جانبازان در دیدار امروز با حیدر آسیابی، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و خواستار ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل آن شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان پس از شنیدن مشکلات و درخواست‌های جانبازان، قول پیگیری برای تعیین تکلیف زودتر مرکز توانبخشی مرکز استان شد.

وی در این دیدار شهدا و جانبازان را سرمایه نظام و انقلاب خواند و گفت: پیگیری و رفع مشکلات یادگاران دفاع مقدس را وظیف خود دانسته از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

مرکز توانبخشی جانبازان استان سالهاست بلاتکلیف و نیمه تمام مانده و جانبازان برای دریافت خدمات توانبخشی مجبور به رفت و آمد به استان‌های مجاور هستتد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.