حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
شناسه : 29905

 مجتبی قهرمانی در مورد میزان حضور در اجتماعات مردمی و مساجد و گفت‌وگو با مردم گفت:در راستای رسالت قوه قضاییه و فرموده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه”قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده است”، منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط وثیق مسئولان قضایی با مردم و با […]

پ
پ

 مجتبی قهرمانی در مورد میزان حضور در اجتماعات مردمی و مساجد و گفت‌وگو با مردم گفت:در راستای رسالت قوه قضاییه و فرموده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه”قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده است”، منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط وثیق مسئولان قضایی با مردم و با توجه به اهمیت امر بررسی مشکلات مراجعان و گره گشایی از محرومان و افراد ناتوان، به صورت دورهای، موردی و سرزده بازرسی از کلیه حوزه ها و مجتمع های قضایی مستمراً انجام گرفته و می‌گیرد.

رئیس‌ دادگستری‌استان هرمزگان گفت: با اخذ نظر مراجعان و اصحاب پرونده دردیدارهای مردمی و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده، تلاش می شود عدالت اجرا و احقاق حقوق صورت گیرد.

 وی گفت :به منظور تسریع در رفع مشکلات مردم، از طریق سامانه، تلفن و به صورت حضوری، وقت ملاقات به مراجعان با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه مردم اعلام می شود .

وی گفت:ملاقات های مردمی به صورت یه هفته در میان و هدفمند، در یکی از حوزه های قضایی استان برگزار می شود، که ضمن هماهنگی قبلی و با حضور در یکی از مساجد و یا اماکن دادگستری، ملاقات با مراجعه کنندگان صورت گرفته و سپس؛ لیست مراجعان و شماره تلفن ملاقات شوندگان از کلیه حوزه های قضایی، اخذ و با برقراری تماس با مراجعان، رفع مشکل آن ها، بررسی و تا حصول نتیجه و حل مشکل، پیگیری می شود.

 قهرمانی گفت: علاوه بر انجام ملاقات های مردمی در تمامی ایام هفته، به طور ویژه، سه شنبه هر هفته و به صورت مضاعف در ماه مبارک رمضان، ضمن حضور در مساجد، جلسات ملاقات مردمی هدفمند به صورت چهره به چهره برگزار می شود که به طور متوسط در هر ماه، بیش از یک هزارو ۱۰۰ ملاقات هدفمند و گره گشا در استان، صورت می گیرد که جمعا در طی یکسال گذشته ۱۳ هزارو ۸۶۷ ملاقات مردمی در استان انجام گرفته است.

گفتنی است حسب اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، بر اساس سامانه نظرسنجی، دادگستری استان هرمزگان در سال ۱۳۹۹ از حیث میزان رضایتمندی مراجعان، رتبه اول کشوری را کسب کرد، که مورد تقدیر از سوی ریاست محترم وقت قوه قضاییه نیز قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.