حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۱۸
شناسه : 29833

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مورد فعالیت ستاد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته تعداد ۱۳ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال برگزار شده است و تعداد ۱۰۵ مصوبه در این زمینه نیز به تصویب رسیده است. رئیس کل داگستری […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در مورد فعالیت ستاد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته تعداد ۱۳ جلسه در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال برگزار شده است و تعداد ۱۰۵ مصوبه در این زمینه نیز به تصویب رسیده است.

رئیس کل داگستری اصفهان گفت: در این زمینه تعداد ۲۷۷ مورد مراجعه حضوری و درخواست کتبی از مدیران واحدهای تولیدی و شرکت ها، در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ثبت شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۳۴مورد بازدید از واحدهای تولیدی انجام و ۹۷ جلسه راجع به پیگیری مصوبات برگزار و تعداد ۴۸۱ مورد مکاتبه قضایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گفت: براساس آمارهای ثبت شده تعداد ۱۰۵ واحد تولیدی شامل: کارخانه، کارگاه و شرکت با پیگیری های ستاد احیا از تعطیلی آن­ها جلوگیری به عمل آمده است.

وی گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی ، تعداد ۳ هزارو ۲۳۰  کارگر به چرخه کار در واحدهای تولیدی احیا شده بازگشته اند و همچنین با پیگیری ستاد جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی، تعداد ۱۱ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی تثبیت شده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت:با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی ۲ مورد از مهمترین پرونده های اقتصادی کشور مربوط به شرکت پلی اکریل و پتروشیمی اصفهان مدیریت شده و پس از ۹ سال نسبت به ایجاد ثبات مدیریتی در شرکت های مذکور براساس قانون تجارت اقدام شده است.

گفتنی است اقدام و پیگیری مؤثر راجع به وصول ۵ هزار میلیارد ریال بدهی معوق بانکی از ابر بدهکاران بانکی نیز در حال انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.