حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 29782

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به تعداد زندانیان شاغل در زندان‌های استان مازندران بیان کرد: از تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۳ هزار ۸۲۳ نفر  از محکومان در زندان‌های استان مازندران مشغول به‌‎کار شده‌اند. وی افزود: در طی یک سال اخیر حدود ۲ هزار ۳۲۵ نفراز زندانیان  جهت مهارت آموزی و توانمد سازی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با اشاره به تعداد زندانیان شاغل در زندان‌های استان مازندران بیان کرد: از تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون حدود ۳ هزار ۸۲۳ نفر  از محکومان در زندان‌های استان مازندران مشغول به‌‎کار شده‌اند.

وی افزود: در طی یک سال اخیر حدود ۲ هزار ۳۲۵ نفراز زندانیان  جهت مهارت آموزی و توانمد سازی معرفی و در حال فعالیت هستند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به تعداد عفو شدگان از قصاص نفس از تیر ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون گفت: با اقدامات صلح و سازش صورت گرفته حدود ۶۵ نفر از محکومان به قصاص بخشیده شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به میزان مجازات‌های جایگزین حبس در محاکم این استان بیان کرد: ۸ هزار ۶۰۷ مورد مجازات‌ جایگزین حبس در طول یک سال اخیر در این استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد اعمال مجازات جایگزین حبس که الزام به خدمات عمومی رایگان شدند، ۱۱۷ مورد بوده است، افزود: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵۴۹ نفر از محکومان با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اینکه میزان صلح سازش در پرونده‌ها در طول یک سال اخیر حدود ۳۲ درصد بوده است، گفت: از ۱۲۸ هزار ۵۱۰ پرونده، تعداد ۴۱ هزار ۱۳۱ پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: رسیدگی به ۲ پرونده کثیرالشاکی با ۲۰۱ شاکی که منجر به صدور رای شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.