حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
شناسه : 29654

حمید بابایی مدیرکل توسعه امور داوری و میانجی‌گری در نخستین نشست شورای مشورتی داوری کشور اظهارکرد: با توجه به مقررات ماده ۴ «دستورالعمل ساماندهی حل و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری» مصوب ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ رئیس قوه قضاییه و به منظور سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان توسعه داوری در کشور، شورای مشورتی […]

پ
پ

حمید بابایی مدیرکل توسعه امور داوری و میانجی‌گری در نخستین نشست شورای مشورتی داوری کشور اظهارکرد: با توجه به مقررات ماده ۴ «دستورالعمل ساماندهی حل و فصل اختلافات از طریق داوری و ایجاد و توسعه نهادهای داوری» مصوب ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ رئیس قوه قضاییه و به منظور سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلان توسعه داوری در کشور، شورای مشورتی داوری به ریاست رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشورو با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و رؤسای این مراکز برگزار شد.

وی افزود: موضوع این نشست بررسی تخصصی و کارشناسی وضعیت داوری تجاری بین‌المللی در طرح جامع داوری است که خصوص آن ۲ دیدگاه کلی مبنی بر حفظ و یا حذف و ادغام قانون داوری تجاری بین‌المللی مصوب سال ۱۳۷۶ وجود دارد.

مدیرکل توسعه امور داوری و میانجی‌گری همچنین با تأکید بر این ‌که بر اساس ماده ۲ دستورالعمل یادشده، برای دستیابی به حل و فصل عادلانه و متقن اختلافات توسط داوران و نهادهای داوری مستقل و بی‌طرف به‌ عنوان یکی از بایسته‌های سند تحول قضایی، مکلف به رعایت اصول و قواعد مسلم حاکم بر حقوق داوری هستیم، تصریح کرد: اعضای این شورا از فعالان و اساتید متبحر در حوزه داوری هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.