حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
شناسه : 29674

زارع زاده رئیس دادگستری به همراه ضیامهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور در شرکت صنایع خاک چینی ایران از مجوعه کارخانه تولید کائولن فرآوری شده و کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گازی اتوکلاو شده و همچنین از شرکت کف سرام تبریز بازدید کردند. زارع […]

پ
پ

زارع زاده رئیس دادگستری به همراه ضیامهر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور در شرکت صنایع خاک چینی ایران از مجوعه کارخانه تولید کائولن فرآوری شده و کارخانه تولید بلوک و پانل بتنی سبک گازی اتوکلاو شده و همچنین از شرکت کف سرام تبریز بازدید کردند.

زارع زاده در این بازدید از اهتمام ویژه دستگاه قضایی در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال جوانان خبر داد.

وی گفت: راه برون رفت از مشکلات فعلی اقتصادی، قوی ساختن ایران در حوزه تولید و صنعت است که در این راستا در شهرستان مرند با همت مسئولان و ورود دستگاه قضایی چندین واحد تولیدی احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند.

زارع زاده افزود: شرکت صنایع خاک چینی ایران یکی از کاخانجات مهم تولیدی در کشور محسوب می شود که دستگاه قضایی آمادگی خود را در جهت حمایت برای افزایش راه اندازی واحد های تولیدی آن و سایر شرکت ها و در نهایت اشتغال جوانان منطقه اعلام می دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.