حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۶
شناسه : 29617

 یحیی جعفری به همراه سرپرستان مجتمع‌های قضایی قدوسی، صدر، مدنی و نواحی ۶، ۷ و ۳۸ دادسرای تهران در برنامه میز خدمت که با هدف پاسخگویی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران در مسجد الرضا (ع) منطقه ۶ برگزار شد، حضور یافت. مسئولان قضایی محاکم تهران، نماز ظهر و عصر را در بین نمازگزاران این […]

پ
پ

 یحیی جعفری به همراه سرپرستان مجتمع‌های قضایی قدوسی، صدر، مدنی و نواحی ۶، ۷ و ۳۸ دادسرای تهران در برنامه میز خدمت که با هدف پاسخگویی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران در مسجد الرضا (ع) منطقه ۶ برگزار شد، حضور یافت.

مسئولان قضایی محاکم تهران، نماز ظهر و عصر را در بین نمازگزاران این مسجد اقامه کردند .

رئیس کل محاکم تهران در این برنامه به همراه مسئولان قضایی سه مجتمع قضایی و نواحی مذکور ضمن دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با نمازگزاران و مراجعان مردمی از نزدیک در جریان مشکلات، سوالات و مطالبات قضایی آنها قرار گرفتند و دستورات لازم برای پیگیری موارد بررسی شده را صادر کردند.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در این برنامه بیان کرد: مراجعان دارای پرونده در مجتمع‌های مختلف بوده و بعضا نیز صرفا به‌دنبال ارشاد بودند.

وی گفت: این برنامه‌ها موجب مراجعه مستقیم به مسئولان می‌شود و رضایتمندی را افزایش می‌دهد و از مصادیق بارز خدمتگزاری به مردم شریف هست.
 
نیکوکار، سرپرست مجتمع قضایی شهید قدوسی، افراسیاب سرپرست مجتمع قضایی عدالت، کثیرلو سرپرست مجتمع قضایی شهید مدنی، به‌همراه سرپرستان دادسراهای نواحی ۶ ،۷ و ۳۸ مهرنیا ، آقایی و محسن پور و مدیران دفاتر کل و برخی از فرماندهان انتظامی در این ملاقات رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.