حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شناسه : 29504

حجت الاسلامو المسلمین علی مصطفوی نیا در نشست تجلیل از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان از تسریع روند دادرسی و‌ پیگیری پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد پرونده ها به صورت تمام الکترونیک مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و بیشتر مراکز قضایی به این امکانات مجهز […]

پ
پ

حجت الاسلامو المسلمین علی مصطفوی نیا در نشست تجلیل از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان از تسریع روند دادرسی و‌ پیگیری پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد پرونده ها به صورت تمام الکترونیک مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و بیشتر مراکز قضایی به این امکانات مجهز شده اند و روند رسیدگی به کمتر از سی روز رسیده است که نشان از کارآمدی دستگاه قضایی در استان دارد.

وی از سلامت اداری کارکنان دستگاه قضایی استان ابراز امیدواری کرد و افزود: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان دستگاه قضایی بسیار پاک و کارآمدی داریم و باید تلاش کنیم این سلامت و کارآمدی حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا ادامه داد: هر گاه دستگاه قضایی سالم و کارآمدی داشته باشیم بقیه سازمان‌ها نیز به سمت سلامت و کارآمدی قدم بر می دارند.

وی افزود: هر گاه دستگاه قضایی از اهداف و وظایف خود دور شود بقیه سازمانها نیز دچار آسیب می شوند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی باید پناهگاه مردم باشد و یقین بدانند که هر گاه به آنان ظلم می شود در دستگاه عدلیه به حق خود می رسند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش قوه قضاییه نهاده شده است که همه باید با تلاش و تعهد از انجام این وظیفه خطیر سربلند بیرون بیاییم و خود را خدمتگذار مردم بدانیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.