حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
شناسه : 29396

مهدی شمس آبادی در نشست مدیریت مصرف برق سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان، معاون سازمان بازرسی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در سالن جلسات ستاد این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شروع پیک تابستان و شرایط حساس جامعه در بخش انرژی، انجام […]

پ
پ

مهدی شمس آبادی در نشست مدیریت مصرف برق سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان، معاون سازمان بازرسی استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در سالن جلسات ستاد این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شروع پیک تابستان و شرایط حساس جامعه در بخش انرژی، انجام برنامه‌های مدیریت مصرف بهینه انرژی در تمام بخش‌ها به ویژه حوزه اداری بسیار مهم است.

وی به لزوم اشاعه صحیح مصرف برق و نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی تاکید کرد و ادامه داد: ضمن پایش و رصد روزانه مصرف برق ادارات، لزوم تشکیل تیم‌های ارزیاب، متشکل از استانداری، دادستانی و توزیع برق مهم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با سارقان تجهیزات شبکه برق و استفاده کنندگان غیر قانونی از برق به ویژه مصرف کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز الزامی است.

وی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان را یکی از شرکت‌های پیشرو کشور در بسیاری از اقدامات شاخص دانست و افزود: استفاده از ناوگان خودرویی هوشمند، پایش دقیق و لحظه‌ای شبکه برق، ارائه خدمات غیر حضوری و غیره از جمله اقدامات مهم انجام شده در این شرکت است.

در حاشیه این نشست، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، معاون سازمان بازرسی استان، مدیر کل دیوان محاسبات سیستان و بلوچستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق این استان از مرکز دیسپاچینگ این شرکت بازدید کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.