حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
شناسه : 29409

علی صالحی دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ویژه امور جنایی و قتل، بر تسریع توام با دقت در رسیدگی های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد. دادستان تهران باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۲۷، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و […]

پ
پ

علی صالحی دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ویژه امور جنایی و قتل، بر تسریع توام با دقت در رسیدگی های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

دادستان تهران باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه ۲۷، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

دادستان تهران در این بازدید دستورات ویژه ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده کودک جان باخته در آمبولانس صادر کرد.

صالحی همچنین در دیدار و گفت و گو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل ‎های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.