حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
شناسه : 29347

حمید عسکری پور در بیان کرد: مستند به تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری مبنی بر قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز، در زمینی به مساحت کل ۳ هکتار واقع در قشلاق مهرچین که به صورت ۳۰ قطعه تفکیکی ۹ بنا به مساحت کل ۳۰۰ متر مربع ۲ آلاچیق به مساحت کل ۳۰ متر […]

پ
پ

حمید عسکری پور در بیان کرد: مستند به تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری مبنی بر قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز، در زمینی به مساحت کل ۳ هکتار واقع در قشلاق مهرچین که به صورت ۳۰ قطعه تفکیکی ۹ بنا به مساحت کل ۳۰۰ متر مربع ۲ آلاچیق به مساحت کل ۳۰ متر مربع و ۱۷ هزار متر طول دیوار که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری انجام شده بود.

وی افزود: با صدور دستور قضایی، بناهای مذکور توسط یک دستگاه لودر، بدون خسارت جانی و مالی تخریب شد.

دادستان شهریار تصریح کرد: همچنین مستند به تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری مبنی بر قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز زمینی به مساحت کل ۱.۵ هکتار واقع در حصارساتی که به صورت ۱۷ قطعه تفکیکی ۱۸ بنا به مساحت کل هزار و ۴۰۰ متر مربع ۱۰ آلاچیق به مساحت کل ۱۵۰ متر مربع ۵ استخر به مساحت کل ۱۵۰ متر مربع و یک هزار و ۱۰۰ متر طول دیوار که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری انجام شده بود.

به گفته عسکری پور، با دستور قضایی این بناها نیز به صورت همزمان با تخریب بنای واقع شده در قشلاق مهرچین، با حضور ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان شهریار توسط یک دستگاه لودر، بدون خسارت جانی و مالی تخریب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.