حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شناسه : 29305

با توجه به دستورات و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه جهت انجام دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد دادستان انتظامی قضات به همراه احمد احمدی فر معاون دادستان انتظامی قضات ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی […]

پ
پ

با توجه به دستورات و تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان عالی دستگاه قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه جهت انجام دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد دادستان انتظامی قضات به همراه احمد احمدی فر معاون دادستان انتظامی قضات ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و به بررسی جزئیات پرونده‌های قضایی آن‌ها پرداخت.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، دادستان انتظامی قضات به استماع مشکلات مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: مراجعه کنندگان بیشتر خواستار رسیدگی انتظامی و اعمال ماده ۴۷۷ بودند که در موارد مختلف راهنمایی به اشخاص صورت گرفت.

وی افزود: در دیدار مردمی امروز مقرر شد پرونده‌هایی که مستلزم رسیدگی انتظامی است به صورت ویژه پیگیری و رسیدگی کنیم، همچنین برای چند مورد نیز هیئت ویژه به استان‌ها اعزام کنیم تا تحقیقات لازم انجام و پیگیری‌‎ها صورت گیرد.

دادستان انتظامی قضات ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و همکاران این مرکز، بیان کرد: مواردی که در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مطرح می‌شود را با سرعت و دقت مورد توجه قرار می‌دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد تصریح کرد: باید آگاهی‌‎های حقوقی مردم بیشتر شود؛ زیرا افزایش آگاهی‌‎های حقوقی مردم باعث کاهش مراجعات مردم به مراجع قضایی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.