حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
شناسه : 29246

سید مهدی فلاح میری با اعلام خبر رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شهرستان رشت، اظهارکرد: این محکوم که قرار بود به زودی با درخواست اولیای دم قصاص شود که با ورود دادگستری استان گیلان و اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین شهر رشت از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت. وی با […]

پ
پ

سید مهدی فلاح میری با اعلام خبر رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شهرستان رشت، اظهارکرد: این محکوم که قرار بود به زودی با درخواست اولیای دم قصاص شود که با ورود دادگستری استان گیلان و اعضای شورای حل اختلاف و متنفذین شهر رشت از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا اولیای دم پرونده این محکوم اصرار بر اجرای قصاص داشتند، افزود: اما در نهایت به حرمت میلاد علی بن موسی الرضا (ع)، اولیای دم با اقدام انسان دوستانه از قصاص منصرف شدند.

فلاح میری همچنین تاکید کرد: در چنین مواردی اولیای دم با اقدام خداپسندانه و کریمانه خود علاوه برعفو محکوم به قصاص زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه را فراهم می کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.