حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
شناسه : 29082

موسی عباس زاده محمودی اظهار کرد : مأموران پایگاه دریایی شهرستان چابهاردر راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک فروند قایق مشکوک می شوند که پس از متوقف کردن قایق در بازرسی به عمل آمده میزان ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل […]

پ
پ

موسی عباس زاده محمودی اظهار کرد : مأموران پایگاه دریایی شهرستان چابهاردر راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک فروند قایق مشکوک می شوند که پس از متوقف کردن قایق در بازرسی به عمل آمده میزان ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه بیان کرد : در همین راستا ناخدای متخلف بازداشت و به همراه پرونده تشکیل شده جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شد.

موسی عباس زاده محمودی افزود: با معرفی متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار رئیس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به اقرار متهم و نحوه ی کشف اتهام انتسابی را مسلم و از همین حیث ناخدای متخلف را علاوه بر ضبط گازوئیل های کشف شده به میزان ۲۰ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان خاطر نشان شد: با عنایت به تعاملات بسیار بالا و هدفمند تعزیرات حکومتی استان با یگان های امنیتی با افزایش گشت های دریایی و هوشیاری مأموران پایگاه های دریایی شهرستان چابهار از این پس آب راه های قاچاق برای سودگران سوخت و قاچاق کالا و ارز نا امن تر از گذشته خواهد بود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.