حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۷
شناسه : 29099

 محمدرضا حداد با اعلام خبر رهایی یک زندانی جرایم مالی از زندان، اظهار کرد: یک فقره پرونده با موضوع اختلاف مالی به ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال که محکوم علیه آن حدود یکسال در زندان بسر می‌برد با همت و مساعی اعضا و کارکنان شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان مرکزی […]

پ
پ

 محمدرضا حداد با اعلام خبر رهایی یک زندانی جرایم مالی از زندان، اظهار کرد: یک فقره پرونده با موضوع اختلاف مالی به ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال که محکوم علیه آن حدود یکسال در زندان بسر می‌برد با همت و مساعی اعضا و کارکنان شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان مرکزی با سازش مختومه شد.

وی تصریح کرد: با دعوت و تشکیل چند جلسه در نهایت با گذشت بدون قید و شرط شاکی پرونده از نصف مبلغ مورد مطالبه، محکوم پس از پرداخت مبلغ باقیمانده بدهی مالی خود از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد با اشاره به گذشت در جرایم قابل گذشت بیان کرد: در این دسته از جرایم با گذشت شاکی، حتی در مواردی که گذشت بصورت مشروط یا معلق باشد؛ متهم یا محکوم مشمول موقوفی تعقیب و یا اجرای حکم می‌شود.

حداد ادامه داد: خوشبختانه شوراهای حل اختلاف استان یزد موفق شده‌اند در تمام مراحل دادرسی جرایم قابل گذشت از مراحل اولیه دردادسرا تا اجرای احکام با وساطت و میانجی‌گری پرونده‌ها را به سازش منتهی کنند. 

وی همچنین از تلاش بی‌وقفه شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان درجهت آزادی محکومان و متهمان جرایم مالی تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.