حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
شناسه : 29038

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در پی اعلام سامانه ماهواره ای سپاس مبنی بر شناسایی تغییرات فیزیکی در تعداد ۵ قطعه از اراضی خالصه دولتی به مساحت ۲ هزار و ۸۷۹ متر مربع در قشم، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، اراضی مورد نظر رفع تصرف شد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در پی اعلام سامانه ماهواره ای سپاس مبنی بر شناسایی تغییرات فیزیکی در تعداد ۵ قطعه از اراضی خالصه دولتی به مساحت ۲ هزار و ۸۷۹ متر مربع در قشم، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، اراضی مورد نظر رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: ۴ قطعه از این زمین‌ها در خارج از محدوده طرح هادی روستای کابلی و یک قطعه از آن در نوار ساحلی روستای زیارت قرار داشت که طی سالهای اخیر، بدون اخذ مجوز قانونی توسط سودجویان تصرف شده بود.

وی همچنین با بیان اینکه ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده ۳۰ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال است، خاطر نشان کرد: این رفع تصرفات توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد با همکاری مأموران نیروی انتظامی انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به ضرورت مقابله هدفمند و مستمر با متخلفان حوزه زمین‌خواری تصریح کرد: حفاظت از اراضی ملی و دولتی، عزم همگانی دستگاه های مسئول را به منظور اجرای تدابیر پیشگیرانه، مقابله بهنگام و تسریع در اجرای احکام می طلبد.

گفتنی است؛ سامانه ماهواره‌ای سپاس به منظور نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان هرمزگان با پیگیری دستگاه قضایی استان و همکاری استانداری و سازمان جغرافیایی ارتش از ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ به صورت رسمی افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده است و بر اساس اطلاعاتی که از ماهواره دریافت می‌کند ضمن پایش ساخت و سازها، تغییراتی که بر روی اراضی اتفاق می‌افتد را به نهادهای متولی و دستگاه‌های نظارتی اعلام می کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.