حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
شناسه : 29032

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اعلام خبر ورود دادگستری استان کردستان برای برخورد جدی با متخلفان درعرصه ساخت و سازهای فاقد استحکام و ناایمن در استان، اظهارکرد: با عنایت به تاکیدات رئیس قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه و با توجه به حادثه ساختمان متروپل، دادگستری استان به موضوع احیاء و صیانت از […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اعلام خبر ورود دادگستری استان کردستان برای برخورد جدی با متخلفان درعرصه ساخت و سازهای فاقد استحکام و ناایمن در استان، اظهارکرد: با عنایت به تاکیدات رئیس قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه و با توجه به حادثه ساختمان متروپل، دادگستری استان به موضوع احیاء و صیانت از حقوق عامه و مبارزه و برخورد جدی قضایی وقانونی با هرگونه فساد و رانت در مدیریت شهری استان ورود کرده است.

وی افزود: دادستانی مرکز و اداره کل بازرسی استان کردستان موظف شده‌اند تا با شناسایی از ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد استحکام و مغایر با ضوابط و مقررات فنی و شهرسازی به شدت جلوگیری کرده و بدون هرگونه اغماض و مسامحه با متخلفان برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه تاکیدکرد: اخیرا با دستگیری و انهدام شبکه سازمان یافته ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان سنندج برخورد با متخلفان این حوزه شدت بیشتری یافته و به دادستان مرکز استان  کردستان ماموریت داده شده تا با فوریت ضمن شناسایی ساختمان‌های ناایمن و فاقد استحکام به ساکنین آنها اخطار داده شود و پرونده های مربوطه در شهرداری و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ سریعا بررسی و نتیجه اقدامات را ظرف یک ماه گزارش کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین اضافه کرد: به معاونت عمرانی استانداری نیز اعلام شده که به شهرداری‌های استان ابلاغ شود تا با بررسی سازه‌ها و ساختمان‌های استان، در صورت احتمال خطر برای شهروندان سازه‌های ناپایدار در کمترین زمان رفع خطر شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.