حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
شناسه : 29057

مراسم جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان‌اهر استان آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس دادگستری شهرستان اهر، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولین این شهرستان و با حضور خانواده‌های زندانیان به منظور حمایت از آنان درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد. رئیس دادگستری شهرستان اهر در این مراسم با […]

پ
پ

مراسم جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان‌اهر استان آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس دادگستری شهرستان اهر، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولین این شهرستان و با حضور خانواده‌های زندانیان به منظور حمایت از آنان درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در این مراسم با تبریک دهه کرامت «میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)»، اظهارکرد: ۵ خرداد بعنوان روز «نسیم مهر» و به منظور حمایت از خانواده های زندانیان تعیین شده و ما بر اساس مسائل اعتقادی و اخلاقی تکلیف داریم با توجه به حقوق انسانی از خانواده‌های نیازمند زندانیان حمایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نظری افزود: خانواده‌های زندانیان از اقشارآسیب پذیر جامعه هستند و با زندانی شدن سرپرست خانواده درمعرض انواع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اقتصادی قرار می‌گیرند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر، ادامه داد: یکی از برنامه‌های دستگاه قضایی توجه به مسائل اجتماعی زندانیان است به دلیل اینکه رسیدگی به خانوادۀ زندانیان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت خانواده آنان خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان اقدامات متعددی تاکنون انجام شده که جشن «نسیم مهر» بعنوان نماد این حمایت‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری همچنین از حمایت‌های مستمرخیرین و از خدمات انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر در این خصوص تقدیر و تشکر کرد و در پایان این مراسم نیزکارت هدیه و بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حاضر اهدا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.