حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
شناسه : 29000

 حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد از بازداشتگاه، زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت شهرستان بیرجند بازدید کرد. رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی هدف از این بازدید را بررسی معضلات، مشکلات و آسیب‌های موجود در زندان عنوان کرد و افزود: یکی از رسالت‌های دستگاه قضا این است که مجرم بعد از تحمل حبس اصلاح […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد از بازداشتگاه، زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت شهرستان بیرجند بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی هدف از این بازدید را بررسی معضلات، مشکلات و آسیب‌های موجود در زندان عنوان کرد و افزود: یکی از رسالت‌های دستگاه قضا این است که مجرم بعد از تحمل حبس اصلاح شده و تربیت اسلامی پیدا کرده باشد تا بعد از بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، زندگی جدیدی را آغاز کند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد وضعیت زندان و مدیریت زندان بیرجند را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: کلاس‌های حرفه آموزی، آموزش و حفظ قرآن و تشکیل کلاس های سواد آموزی برای مددجویان کار بسیار ارزنده ای است که در زندان مرکزی بیرجند به خوبی اجرا می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه حضور سرپرست خانواده در زندان تبعات مختلفی برای خانواده او دارد گفت: قضات را مجاب و مکلف کردیم تا از تمام ظرفیت هایی ارفاقی که قانونگذار پیش بینی کرده نهایت استفاده را ببرند تا زمینه برای کاهش جمعیت کیفری استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بیرجند به ۲ نفر از مددجویان، ۷ روز اضافه مرخصی اعطا کرد و یک نفر از مددجویان با قرار وجه التزام آزاد و توسط سرپرست کانون تحویل خانواده شد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد همچنین با تعدادی از زندانیان اندرزگاه نیکی ها دیدار چهره به چهره داشت و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی پس از اجرای سرود دسته جمعی زندانیان به تمامی زندانیان اندرزگاه نیکی ها که شرایط اعطای مرخصی داشتند ۱۰ روز مرخصی داد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید رئیس کل دادگستری استان در مزرعه شترمرغ حامی، وابسته به بنیاد تعاون زندان های استان نیز حضور یافت.

دراین بازدید دادستان مرکز استان ، معاونان رئیس کل دادگستری استان و قضات ناظر زندان حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد را همراهی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.