حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۳
شناسه : 28875

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرمحمدی در رابطه با استقرار شعبات ویژه حل اختلاف در حوزه‌های مختلف توسط شورای حل اختلاف استان گیلان، با اشاره به ارزشمند بودن و فواید ایجاد صلح وسازش بین طرفین دعوا به ویژه پیش از تشکیل پرونده در محاکم، اظهارکرد: در همین راستا شورای حل اختلاف استان گیلان اقدام به تشکیل […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرمحمدی در رابطه با استقرار شعبات ویژه حل اختلاف در حوزه‌های مختلف توسط شورای حل اختلاف استان گیلان، با اشاره به ارزشمند بودن و فواید ایجاد صلح وسازش بین طرفین دعوا به ویژه پیش از تشکیل پرونده در محاکم، اظهارکرد: در همین راستا شورای حل اختلاف استان گیلان اقدام به تشکیل ۲ شعبه ویژه رسیدگی به حل اختلافات حوزه های صنعت، معدن وتجارت کرده است که یکی از این شعبات در مرکز استان و دیگری در منطقه آزاد بندر انزلی مستقر شده‌اند.

وی افزود: در این شعبات ویژه رسیدگی به حل اختلافات حوزه های صنعت، معدن و تجارت به تمام دعاوی واحدهای تولیدی، تجاری و اختلافات کارگری رسیدگی می‌شود.

رئیس شورای حل اختلاف استان گیلان همچنین با اشاره به تشکیل یک شعبه ویژه جرایم و قصور پزشکی در استان، گفت: تشکیل این شعبه ویژه بسیار کارگشا است به این دلیل که با توجه به پیچیدگی خاص و تخصصی بودن پرونده‌های جرایم و قصور پزشکی رسیدگی به آن‌ها نیز نیازمند مهارت‌های ویژه و خاص خود است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، ادامه داد: بر همین اساس شعبه ویژه حل اختلاف جرایم و قصور پزشکی مستقر در گیلان از ۳ عضو پزشک معتمد و مقبول جامعه پزشکی استان گیلان به همراه یک عضو حقوقدان تعیین شده از سوی شورای حل اختلاف استان گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به حضور مقطعی پزشکان با تخصص‌های مختلف بر حسب نیاز به ارایه نظر تخصصی مرتبط با موضوعات پرونده‌های ارجاع شده به شعبه ویژه جرایم و قصور پزشکی استان گیلان، بیان کرد: رسیدگی به اختلافات پرونده‌ها در این شعبه بدون تحمیل هزینه به مراجعین و به صورت رایگان انجام می شود و علاوه بر آن پرونده‌هایی که به طور معمول سال‌های متمادی فرآیند رسیدگی به آنها در دادگاه ها ودادسراها زمان بر است در کوتاه ترین زمان ممکن در این شعبه تعیین تکلیف می شوند.

رئیس شورای حل اختلاف استان گیلان، همچنین اعلام کرد: به طور میانگین ۴۰ الی ۵۰ در صد پرونده‌های ارجاع شده به شعبه ویژه حل اختلافات جرایم وقصور پزشکی بسته به مقاطع و موضوعات مختلف با همت و تلاش شبانه روزی اعضا این شعبه و ایجاد صلح وسازش بین طرفین مختومه می شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.