حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
شناسه : 28821

حجت الاسلام و المسلمین علی نسائی زهان درخصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به اموال تملیکی در این استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاش دادسرای عمومی و مرکز استان در رابطه با اموالی که در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود اقدامات مطلوبی به انجام رسید. خراسان جنوبی نخستین استانی بود که […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین علی نسائی زهان درخصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به اموال تملیکی در این استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاش دادسرای عمومی و مرکز استان در رابطه با اموالی که در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود اقدامات مطلوبی به انجام رسید.

خراسان جنوبی نخستین استانی بود که از هشتم شهریورماه سال ۱۴۰۰ در این زمینه دست به اقدام زد و با این اقدامات تمام پرونده‌های مربوط به اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۹۰۰ پرونده در این سازمان تعیین تکلیف شد. همچنین آن کالاهایی که بر اساس قانون ضبط شده بود از طریق مزایده به فروش رسید و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شد. این رقم در مقایسه با سال قبل رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. آن دسته از کالاهایی هم که در سال ۱۴۰۰ معدوم شد رقمی در حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را شامل می‌شود.

نسائی زهان خاطرنشان کرد: از سال جاری تاکنون از فروش اموالی که برای آنها رای صادر شده بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

وی در ادامه گفت: تمامی پرونده های استان خراسان جنوبی به روز است و امر نظارت به نحو مطلوب انجام می‌شود. در زمینه کالاهایی هم که باید طبق قانون ضبط یا معدوم شود این فرایند به موقع به انجام و کالاهای ضبط شده هم بلافاصله فروخته می‌شود.

دادستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: درحال حاضر در انبارهای متعلق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان خراسان جنوبی هیچ موردی وجود ندارد که برای اموال رای صادر شده اما فرایند فروش آن انجام نگرفته باشد. آن دسته از کالاهایی هم که سریع‌الفساد هستند به محض شناسایی به سرعت و در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.