حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
شناسه : 28826

 محمد جعفر عبدالهی در ادامه سفر به شرق استان وحضور در حوزه قضایی شاهرود ، با پایان یافتن بازدید از زندان آن شهرستان ، به صورت از پیش تعیین نشده در حوزه قضایی بخش بسطام حاضر و از تمامی شعب و واحد‌های آن دادگاه عمومی بخش بازدید کرد. وی در گفت‌وگوی بدون واسطه و از […]

پ
پ

 محمد جعفر عبدالهی در ادامه سفر به شرق استان وحضور در حوزه قضایی شاهرود ، با پایان یافتن بازدید از زندان آن شهرستان ، به صورت از پیش تعیین نشده در حوزه قضایی بخش بسطام حاضر و از تمامی شعب و واحد‌های آن دادگاه عمومی بخش بازدید کرد.

وی در گفت‌وگوی بدون واسطه و از نزدیک با قضات و کارکنان و افزایش ایجاد انگیزه در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعان را از اهداف این بازدید اعلام کرد.

عبدالهی در این بازید به اهتمام بیشتر به رسیدگی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌ها همراه با سرعت و توام با دقت و تلاش برای صدور تصمیم نهایی قبل از ورود به روز‌های منتهی به پایان ماه و حفظ کرامت مراجعان تاکید کرد.

گفتنی است با آغاز دوره بازدیدهای از پیش اعلام شده و همچنین سرزده رئیس دادگستری سمنان از حوزه های قضایی استان سمنان ، در سال جاری این دوره بازدیدها همچون سال گذشته تداوم خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.