حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۵
شناسه : 28866

مهدی شمس آبادی در مورد انتشار خبر و کلیپی در یکی از شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان گفت: این خبر صحت نداشته و از اساس کذب است چرا که با تماسی که با نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی داشته ایم اعلام کرده اند که قتلی […]

پ
پ

مهدی شمس آبادی در مورد انتشار خبر و کلیپی در یکی از شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان گفت: این خبر صحت نداشته و از اساس کذب است چرا که با تماسی که با نیروهای انتظامی و پلیس آگاهی داشته ایم اعلام کرده اند که قتلی در روز چهاردهم صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه فضای مجازی و برخی از محتواهای موجود در آن همانگونه که از نامش مشخص است واقعیت ندارد.

وی ادامه داد :تسلط شبکه های مجازی سبب شده است که افراد بدون تحقیق موضوعات را بپذیرند و تا زمانی که بخواهیم شفاف سازی کنیم و موضوعات را توضیح دهیم شایعات گسترده شود.

شمس آبادی با توصیه به شهروندان گفت:آنچه در این میان اهمیت دارد این است که شهروندان نیز تا زمانی که اطمینان از محتواهای منتشره پیدا نکرده اند آن را پخش نکنند چرا که موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.