حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
شناسه : 28829

حمید عسکری پور اظهار کرد: در راستای تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی تغییر کاربری‌ یافته در محدوده شهرستان شهریار، با صدور دستور قضایی، برخی از تغییر کاربری های غیرمجاز در این شهرستان تخریب شدند. وی افزود: ۲ دستگاه لودر تامین و به همراه نیروهای یگان امداد انتظامی در زمینی به مساحت کل […]

پ
پ

حمید عسکری پور اظهار کرد: در راستای تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی تغییر کاربری‌ یافته در محدوده شهرستان شهریار، با صدور دستور قضایی، برخی از تغییر کاربری های غیرمجاز در این شهرستان تخریب شدند.

وی افزود: ۲ دستگاه لودر تامین و به همراه نیروهای یگان امداد انتظامی در زمینی به مساحت کل ۱۵ هکتار که دارای تغییر کاربری غیرمجاز بود، مستقر شدند.دادستان شهرستان شهریار تصریح کرد: زمین مذکور دارای ۲ عدد سوله به مساحت کل یک هزار و ۶۰۰ متر مربع، ۴ عدد بنا به مساحت کل ۳۷۰ متر مربع، ۲ عدد استخر به مساحت کل ۷۰ متر مربع، ۲ عدد آلاچیق به مساحت کل، ۳۰ متر مربع و یک هزار متر مربع محوطه سازی بود.به گفته دادستان شهریار، بناهای نامبرده به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده بودند که بدون خسارت جانی و مالی و با حفظ حقوق شهروندی تخریب شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.