حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
شناسه : 28779

در راستای دستور رئیس عدلیه به مقامات و مسئولان قضاییی مبنی بر «حضور در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف»، مظفر حمزه ئی رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به همراه صمد دهقانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف بندرعباس برای اقامه نماز جماعت […]

پ
پ

در راستای دستور رئیس عدلیه به مقامات و مسئولان قضاییی مبنی بر «حضور در مساجد و دیدار بدون واسطه با متن مردم به اشکال مختلف»، مظفر حمزه ئی رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به همراه صمد دهقانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف بندرعباس برای اقامه نماز جماعت در مسجد نبی اکرم(ص) محله سیم بالا یکی از محلات قدیمی شهر بندرعباس حضور یافت.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان طی سخنانی هدف از برگزاری این دیدار را اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اعلامی از سوی رئیس قوه قضاییه و دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای پاسخگویی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران و شهروندان عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای قوه قضاییه، راه‌اندازی مرکز توسعه حل اختلاف است که بر این اساس، مرکز مذکور مکلف است که امور مربوط به مردم و اختلافات محلی را با نگرش ایجاد صلح و سازش پیگیری کند.

حمزه ئی با اشاره به اینکه شوراهای حل اختلاف در بدو تأسیس، کار خود را در مساجد شروع کرد، به تشریح عملکرد مرکز توسعه حل اختلاف و اهداف تشکیل این مجموعه پرداخت و تأکید کرد: مرکز توسعه حل اختلاف نهادی برخاسته از بطن جامعه است و در این راستا و به منظور تحقق اهداف خود نیازمند حمایت ریش سفیدان و معتمدان محلی است.

وی گفت: در صورت تمایل جهت همکاری اهالی محترم این محله به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش از مشارکت آنها در این اقدام خداپسندانه استقبال می کنیم.

گفتنی است رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان و رئیس اداره شوراهای حل اختلاف بندرعباس در جریان حضور در مسجد نبی اکرم (ص) ضمن دیدار بدون واسطه با مراجعان و نمازگزاران این مسجد و اهالی محله سیم بالا به استماع مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی آن‌ها پرداخته و دستورات لازم را صادر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.