حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شناسه : 28791

حسن عالی‌پور اظهار کرد: به دنبال گزارش مسمومیت تعدادی دام( گوسفند) در یکی از روستاهای بخش حتی شهرستان لالی، بلافاصله به‌همراه کارشناسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و نیروی انتظامی در محل حاضر و دستور قضایی برای ورود به موضوع جهت شناسایی و بازداشت مسببان صادر شد. وی ادامه داد: پس از بررسی محیطی و ادعای صاحب […]

پ
پ

حسن عالی‌پور اظهار کرد: به دنبال گزارش مسمومیت تعدادی دام( گوسفند) در یکی از روستاهای بخش حتی شهرستان لالی، بلافاصله به‌همراه کارشناسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و نیروی انتظامی در محل حاضر و دستور قضایی برای ورود به موضوع جهت شناسایی و بازداشت مسببان صادر شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی محیطی و ادعای صاحب دام مشخص شد تعدادی از گوسفندان وی پس از استفاده از آب حوضچه مخصوص دام آن خانوار یکی پس از دیگری بی‌حال و تلف شدند.

عالی‌پور افزود: بررسی ها و آزمایشات انجام شده روی لاشه گوسفندان، غیر قابل استفاده بودن دام برای انسان و دیگر حیوانات را تایید کرد که سریعا با دستور قضایی و نظارت کارشناسان بهداشت دام‌های مسموم شده جهت ممانعت از ورود به شبکه مصرف معدوم‌سازی دام آلوده انجام شد.

وی افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و دستورات مقتضی برای آزمایش‌های لازم جهت سنجش سلامت آب شرب منطقه و شناسایی مسببان این اتفاق صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.