حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
شناسه : 28753

در راستای اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری ، کنترل و کاهش تصادفات ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همراهی نماینده دادستان مرکز با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مرکز کنترل راه های استان بازدید کردند. معاون قضایی رئیس کل دادگستری […]

پ
پ

در راستای اجرای مصوبات کار گروه پیشگیری ، کنترل و کاهش تصادفات ، جلال آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همراهی نماینده دادستان مرکز با حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مرکز کنترل راه های استان بازدید کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید گفت: طبق گزارش واصله خوشبختانه امکانات و تجهیزات متنوعی شامل دوربین های نظارت تصویری ، ثبت تخلفات ، تردد شمار ، تابلوهای vms (اطلاع رسانی جاده ای) و سامانه هوشمند wim (توزین درحال حرکت) در راه های مواصلاتی استان نصب و راه اندازی شده است و تمامی اطلاعات ثبت شده آن ها به جهت وصل بودن به مراجع ذیربط، قابل بهره برداری است.

هیئت بازرسی دادگستری استان در دومین اقدام از مرکز جدید کنترل ترافیک شهر اردبیل در محل ساختمان شماره ۲ شهرداری اردبیل در خیابان مالک اشتر بازدید کردند.

این مرکز جدید در طبقه هشتم ساختمان فوق الذکر با مساحت ۱۵۰ متر مربع و با تجهیزات کاملاً بروز با پیشرفت پنجاه درصدی در حال ساخت می باشد که با قول مساعد مسئولان ذیربط تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

در راستای خدمت به مردم شریف استان با افتتاح این مرکز میزان کنترل های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.