حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
شناسه : 28702

 علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و تابان که در چند ماه اخیر بیشترین تاخیرات پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پروازها تذکرات لازم را دریافت کردند. وی […]

پ
پ

 علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و تابان که در چند ماه اخیر بیشترین تاخیرات پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پروازها تذکرات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور همکاران قضایی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه تذکرات لازم به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود.

وی افزود: همچنین تاکید شد تا فروش بلیط با برنامه ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

صالحی گفت: مقرر شد تا یک فروند هواپیما جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تاخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تاخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت ها رعایت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.