حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
شناسه : 28596

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: محموله بزرگ کابل و سیم سرقتی به وزن یک هزار و ۷۸۰ کیلوگرم و به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان جاسک کشف و ضبط شد. رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: محموله بزرگ کابل و سیم سرقتی به وزن یک هزار و ۷۸۰ کیلوگرم و به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال به دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان جاسک کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت است.

وی در ادامه افزود: پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان و مال خران در حوزه تجهیزات برق از جمله اقدامات اولویت‌دار دستگاه قضایی استان است و در این راستا از مردم انتظار می‌رود هرگونه موارد مشکوک را به شماره تماس فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا سامانه «سجام» دادگستری هرمزگان به آدرس اینترنتی http://sajam.scpd.ir اعلام کنند.

وی گفت: آسیب رساندن به لوازم برقی مشترکان، تلفات برق، تاریکی معابر و بروز ناامنی در سطح شهر از دیگر زیان های وارده ناشی از سرقت تأسیسات و تجهیرات برق و از جمله مهمترین مصادیق تضییع حقوق عامه است.

قهرمانی یادآور شد: افزایش قیمت تجهیزات برق از جمله سیم‌های شبکه، سهولت امکان خرید و فروش در ضایعاتی‌ها و تسهیل دسترسی به آن‌ها از جمله عوامل افزایش سرقت است که در این راستا اقدامات جدی‌تری درحال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین به مال‌خرها و ضایعاتی‌های غیرمجاز که مبادرت به خرید تأسیسات مسروقه خدمات عمومی کنند هشدار داد؛ برخورد دستگاه قضایی با تخلفاتی که باعث ناامنی و بروز تبعات اجتماعی شود سخت و بازدارنده خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.