حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
شناسه : 28654

جلسه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید به ریاست« عمران علی محمدی» رئیس کل دادگستری استان ایلام و با حضور«عبدالوهاب بخشنده» دادستان مرکز استان و اعضای جلسه و مدیرعامل سه واحد تولیدی؛ در سالن جلسات دادگستری استان ایلام برگزار شد. رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه […]

پ
پ

جلسه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه و رفع موانع تولید به ریاست« عمران علی محمدی» رئیس کل دادگستری استان ایلام و با حضور«عبدالوهاب بخشنده» دادستان مرکز استان و اعضای جلسه و مدیرعامل سه واحد تولیدی؛ در سالن جلسات دادگستری استان ایلام برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با بیان این که حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان جزء اولویت های اصلی قوه قضاییه است، اظهار کرد : این جلسات در راستای حمایت از تولید و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می شوند و ضرورت دارد که دستگاه های ذیربط، مصوبات این جلسات را با سرعت و دقت پیگیری و عملیاتی کنند.

علیمحمدی بیان کرد: باید تلاش شود تا موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی غیرفعال و نیمه فعال استان کاملاً مرتفع شوند و به چرخه تولید بازگردند.

وی در خصوص اهمیت اقتصاد در اسلام و پیامد های منفی بیکاری تاکید و بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی اشاره جدی داشت.

دادستان مرکز استان ایلام نیز در این جلسه بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت : اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باید جزء اولویت دستگاه های ذیربط قرار گیرد و بایستی بیش از پیش برای رفع موانع تولید تلاش شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران سه واحد تولیدی به بیان موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی خود پرداختند و از اعضاء کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار تسهیل در رفع موانع تولید و بازگشت و راه اندازی واحدهای تولیدی خود به چرخه تولید شدند.

دادستان مرکز استان پیرامون معضلات واحدهای تولیدی و اقدامات صورت گرفته توسط این دادستانی و تعاملات لازم با ادارات گفت و یاد آور شد که در این خصوص و برای بررسی و برون رفت مشکلات واحدهای تولیدی پیگیری وجلسات مختلفی صورت گرفته است.سپس پیرامون مشکلات برخی واحدها تصمیماتی اتخاذ شد.

در این جلسه با دستور رئیس کل دادگستری استان و همراهی و همکاری دستگاه های مربوطه، مشکل یکی از واحدهای تولیدی مرتفع شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.